onsdag den 20. juli 2016

Kassereol og Egetræsbord

Vi gjorde et par gode møbelfund da vi var på loppetur i Havnsø i weekenden:)
En rigtig fin kassereol, træsorten kunne godt ligne teak, men jeg tror måske nærmere at det er noget nøddetræ, er dog ikke sikker, måske nogen ved mere om træsorter end jeg gør, så sig endelig til.


Og en af de klassiske egetræsborde med "løvefødder" den er jo super fin som den er men overvejer lige om jeg skal lege lidt med den, har desværre bare ikke så meget tid lige nu hvor andre projekter står for døren og ferien også venter på at blive afviklet:)



3 kommentarer:

  1. jeg er ret sikker på din reol også er egetræ - mange af de kontormøbler der blev og stadig laves er i eg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske har du ret, det ligner bare slet ikke det egetræ som jeg ser mest af, den er meget mere teak gylden i farven.

      Slet
    2. Måske har du ret, det ligner bare slet ikke det egetræ som jeg ser mest af, den er meget mere teak gylden i farven.

      Slet