lørdag den 19. november 2016

Julestemning i de udendørs rum.

Mit udendørs arbejdsbord har fået en kraftig oprydning og lidt grønt afklip fra haven sammen med nogen af de gamle jernkrukker, lidt grene og hvad der ellers kan findes frem, giver lidt julestemning i denne del af haven. Jeg mangler lige hyacinterne som er en uundværlig del af min udendørs julepynt:)




Foran hoveddøren, lys, gran, mos lavgrene, hyacinterog selvfølgelig min fredfyldte skønhed som er en trofast haveven.



Moskrans fyldt med hyacinter med en enkelt fyrgren på et af betonfadene.


Ved og i det runde glashus er der også lidt lys, grene og grønt, afblomstrede hortensia, alt sammen lagt i bålfadet som er taget indenfor for vinteren.



Jeg er så priviligeret at min have leverer næsten alt til alle de udendørs dekorationer, så dejligt at noget af det nu kan nydes tæt på huset og når mørket falder på lyser kæderne op rundt omkring:O)

1 kommentar:

  1. Sikke fine hyggesager du har til udenfor, især et plantebord og en engel er lige mig:-)
    Ønsker dig en god julehygge tid.

    Maria fra "Giveaways i Danmark".

    SvarSlet